SEM – Search Engine Marketing
(Google AdWords, CPC, CPM)
Promovarea platita imbunatateste numarul de accesari si oportunitatile de conversie si este foarte utila in cazul campaniilor online sau a site-urilor noi care au nevoie de un boost pentru a ajunge mai repede in topul cautarilor.
Desi majoritatea acestor campanii au obiective de vanzari, exista posibilitatea realizarii de campanii platite (SEM) si in alte scopuri cum ar fi marirea numarului de abonati in lista de newsletter, vizionarea unui material video sau descarcarea unui fisier.
In functie de obiectivele pe care ti le-ai setat, in cadrul acestui serviciu noi iti oferim urmatoarele:
- keyword research – identificarea celor mai bune cuvinte cheie pentru promovare
- stabilirea si segmentarea audientei
- realizarea campaniei de promovare propriu zise, inclusiv a mesajelor de promovat
- stabilirea si gestionarea bugetului de promovare pentru optimizarea conversiilor si costului per click (CPC) sau costului per mia de afisari (CPM).
- analiza, optimizarea si raportarea periodica a rezultatelor
Este important de stiut ca inca de la inceput vei primi o propunere pe baza estimarilor rezultate din folosirea instrumentelor profesionale puse la dispozitie de Google si nu numai, astfel incat sa poti aprecia de la inceput daca rezultatele merita efortul depus.