LOADING CLOSE

Email Marketing

Email Marketing

Email MarketingPotrivit studiilor, peste 90% dintre utilizatorii de internet au listat consultarea emailului ca unul dintre motivele pentru a se conecta la internet. Acest procent pune emailul in topul activitatilor utilizatorilor de internet, indiferent de dispozozitivul folosit. De asemenea, conversiile campaniilor de email marketing sunt intre cele mai ridicate in conditiile unor costuri extrem de scazute.

Cu alte cuvinte, orice strategie online care nu include email marketingul este deficitara. Cele mai importante aspecte referitoare la email marketing sunt:

  • Listele de email – sub raportul achizitiei, segmentarii si administrarii mailurilor
  • Campaniile de email marketing – sub raportul generarii celui mai potrivit mesaj pentru fiecare segment in parte si automatizarii proceselor

Datorita faptului ca mesajele spam se identifica practic cu emailul, este foarte important sa mentineti o lista de emailuri cat mai curata si realizata pe baza interesului vizitatorilor si nu prin achizitia de adrese de email din surse diverse. De asemenea, comunicarea pe email are reguli stricte nu doar pentru a evita includerea in categoria spamerilor, ci si pentru a genera rezultate cat mai bune.

In cadrul serviciului de email marketing pe care ti-l punem la dispozitie, te putem ajuta prin:

  • Stabilirea strategiilor de achizitie de emailuri si realizare de content pentru achizitia de emailuri
  • Stabilirea obiectivelor in cadrul comunicarii prin email (ex: branding, awareness / constientizare, sales / vanzari, other convesions / alte tipuri de conversii)
  • Stabilirea procesului de comunicare si automatizarea acestuia (ex: welcome email, reminder email samd)
  • Administrarea platformei de email marketing
  • Realizarea template-urilor de email (inclusiv a elementelor vizuale)
  • Realizarea si gestionarea campaniilor propriu zise
  • Conectarea platformei de email marketing cu alte instrumente de raportare (ex: Google Analytics)
  • Analiza si raportarea rezultatelor