Lead Generation
De cele mai multe ori, eforturile online ale companiilor urmaresc cresterea vanzarilor. Marketingul online ajuta companiile sa aduca cat mai multi potentiali clienti la usa lor. Acest proces se numeste si LEAD GENERATION si el nu este responsabil de realizarea vanzarii propriu-zise.
Cresterea continua a internetului si diversificarea resurselor de informare a condus la modificarea comportamentului de cumparare a oamenilor. Astazi, ne informam despre un produs online, mergem intr-un magazin pentru a-l vedea si a-l pipai, citim specificatii si recenzii, consultam preturi la mai multi furnizori sau pe platforme dedicate (ex: price.ro sau compari.ro). Cumparatorul este mai informat iar procesul de achizitie desi este mai lung, este mai rapid tocmai datorita acestor resurse disponibile prin intermediul calculatorului sau telefonului mobil.
Ca urmare a acestei situatii, procesul de generare de leaduri / potentiali clienti implica o strategie ce se deruleaza pe mai multe platforme, aspect ce necesita coordonare si disponibilitate a resurselor.
Daca iti doresti mai multi clienti, atunci este important sa avem o intalnire prin care sa cunoastem specificul afacerii tale si sa putem genera cea mai eficienta strategie de promovare pentru achizitia de leaduri.