Display Marketing
Campaniile de Display Marketing functioneaza similar celor de cost-per-click (CPC) si presupun afisarea unui continut grafic (video sau foto) pe diverse site-uri ce sunt accesate de vizitatori.
Targetarea acestor campanii se face in functie de site-urile pe care dorim sa afisam mesajul propriu si/sau de caracteristicile utilizatorului (ex: caracteristici demografice, interese etc.). In situatii mai complexe si in functie de datele pe care ni le pui la dispozitie, pot fi realizate targetari complexe cum ar fi afisarea mesajului publicitar catre persoane care nu au completat procesul de achizitie pe site-ul pe care il detii.
In functie de obiectivele pe care ti le-ai setat, in cadrul acestui serviciu noi iti oferim urmatoarele:
- campaign research – identificarea celor mai bune oportunitati de afisare
- stabilirea si segmentarea audientei pe baza a diferite criterii
- realizarea campaniei de promovare propriu zise, inclusiv a continutului grafic ce urmeaza a fi promovat
- stabilirea si gestionarea bugetului de promovare pentru optimizarea conversiilor si costului per click (CPC) sau costului per mia de afisari (CPM).
- analiza, optimizarea si raportarea periodica a rezultatelor