Audit Site si Audit Competitie

Audit Site si Audit Competitie

Audit SiteAi un site dar nu esti multumit(a) de traficul sau vanzarile generate? Exista mai multe elemente care contribuie la aceasta situatie si la rezultatele slabe din online.  Toate mototarele de cautare (ex: Google, Yahoo, Bing etc.) doresc sa ofere utilizatorilor calitate care se traduce in

  • livrarea unor rezultate conforme cu asteptarile lor (sa gaseasca informatia pe care o cauta – fapt determinat de cuvintele cheie folosite, autoritatea paginii etc) si
  • o experienta optima (ex: pagina se afiseaza corect pe orice tip de device, viteza de incarcare este buna, informatia este usor de accesat etc.).

 

Toate aceste elemente (in fapt, Google ia in considerare peste 250 de criterii) genereaza un scor care determina pozitia dumneavoastra in afisarea rezultatelor. Cu cat pozitia site-ului este mai buna, cu atat ai mai multi vizitatori si mai multe conversii.

Realizarea unui audit de catre un specialist care foloseste  instrumente profesionale poate scoate in evidenta o serie de probleme ale site-ului cum ar fi:

  • Probleme de natura tehnica (ex: viteza de incarcare mica, broken links etc.) cu impact asupra scorului Google
  • Optimizarea mobile (peste 60% din traficul de internet se face in prezent de pe dispozitive mobile iar site-urile care nu sunt optimizate in acest sens sunt penalizate)
  • Optimizare SEO defectuoasa (ex: lipsa headinguri, metadescription, keywords etc.)
  • Situatia backlinkurilor (cu cat exista mai multe linkuri catre site-ul dumneavoastra, cu atat Google il considera mai relevant si ii imbunatateste pozitia in rezultatele cautarii)
  • Securitatea site-ului (incepand cu 01.01.2017, Google delisteaza din index toate site-urile care nu au certificat SSL)

 

Auditul reprezinta primul pas in orientarea eforturilor online si poate fi extins si asupra competitiei pentru a invata din lucrurile bune pe care aceasta le face si a exploata scaparile lor.